Dacă televizorul dvs. are probleme audio, puteți rula un test de sunet pentru a afla cauza problemei.
1) Deschideți Setări (in engleza Settings) și selectați Asistență (Support).
2) Selectați Îngrijirea Dispozitivului (Device Care).
Notă: În unele modele, selectați Asistență (Support).
3) Selectați Autodiagnosticare (Self Diagnosis), apoi selectați Pornire test sunet (Start Sound Test). Testul de sunet va începe.
4) Dacă tot auziți o problemă la testul de sunet, selectați Da (Yes). În caz contrar, selectați Nu (No). Dacă există o problemă, vi se va cere să contactați asistența Samsung. Fiți gata să furnizați informațiile de pe ecran agentului de asistență cu care veti lua legatura.
Testul de sunet redă o melodie pentru a determina dacă există o problemă cu difuzoarele TV. Dacă melodia se redă fără probleme, poate exista o problemă cu un dispozitiv extern conectat. Verificați conexiunile sau consultați manualul de utilizare al dispozitivului extern.

Inapoi la pagina de Recomandări Samsung